Kókusz Koma egy éve

2016.09.23. 21:23

 

Zizegő séta

 

Hol volt hol nem volt, hiszitek, se nem, nemrég még csak egy icipici pont voltam, akkora , amekkora a majmócám szeme, ni:

dsc_0273.JPG

 

Ahogy üldögéltem valahol OTT BENN, enyhe félhomályban egyszer csak azt éreztem, hogy Anya sétálgat meg lépked valami zizegősön, de amúgy kellemesen.

 

1_63.JPG

 

Hirtelen az a gondolatom támadt, hogy milyen jó lenne nekem is ott Kinn.

A zizegősön.

Nosza, jeleket küldtem, finomakat, erősebbeket, hogy mostan kinn körülnéznék egy kicsit... vagy tovább is!

Hát... először furcsa volt az a sok fény. Meg a pilates labdán csücsülő néni, és a másik, aki sok-sok szeretettel a kezébe fogott, és mindenáron azt akarta, hogy felsírjak.

2015-09-23_12_05_14.jpg

 

Én inkább azonnal szopizni akartam, és így lettem Anya szerint az első percektől CICISTA ( és valljuk be őszintén: olyannak lenni JÓ!

Aztán megismertem Anyát , Apát és Tesót.

 

dsc_0396-1.jpg

dsc_0733.JPG 

 

Laci bácsi hazahozott egy kosárkában ide, Anyásapás Házba.

dsc_9255.JPG

 

Szüleim, na meg Tesó  segítettek, amikor még nem tudtam magam fürcsizni, meg jókat játszottunk együtt.

Láttam őket nevetni, láttam őket könnyezni.

Megtanítottak mindenkire mosolyogni.

De magamtól is sokmindent tanultam. Jelezni, ha fáj, mutatni, ha tetszik.

 

dsc_0330.JPG

 

Megtanultam négykézláb megkergetni Bandi cicát, és felállva kérincsélni Apa reggelijéből, Anya ebédjéből és Tesó bármilyen kajájából. Nagyon ügyes lettem evésileg: tulajdonképpen mindent megeszek, még akkor is megtalálom a kajcsit, ha strandlabdák közé rejtik!

 

dsc_0393.JPG

 

  Úszós Tata megtanított labdázni, Főzős Mama pitéje meg nagyon fincsi.

 

dsc_0515.JPGdsc_0518.JPG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ilike mama meg csak úgy felkap magához és széjjelszeret. Apa mindig megnyugtat utána: "Nyugi, Babó, ez a mamák LEGFŐBB DOLGA!"- úgyhogy ezt mindig nagylelkűen eltűröm!

 

dsc_0310.JPG

 

Kezdetben még csak nagy kocsival tologattak a télben, tavaszban.

 

dsc_0318.JPG

 

Aztán jött a kék mindentlátós, amiből örömmel nézegetem a Nagy Buszt, meg a brrröket, a csiripeket és a szökősokvizet.

 

dsc_0263.JPG

 

És képzeljétek, amióta majdnem titokban kiosontam a nagyszobából, már annyi mindenfelé jártam!

 

dsc_2136.JPG

 

Poldi bácsi elvitt a Pécsi tóhoz, sőt Lala bácsi meg vissza is hozott!

dsc_0105_1.JPG

 

Bencéékkel levelészkedtünk a Balcsi partján.

1_151.JPG

 

Sanyika Tatával meg brrröztünk meg pancsiztunk Orosházán.

dsc_0564_77.JPG

 

Flóráék egy igazi sportmotorral leptek meg, Úgyhogy félhetsz, Bandi cica ott az előszobában!

 dsc_0644.JPG

SŐT! Májusban Anya felültetett a bicajára, és azóta mindig kirándulunk!

 wp_20160621_17_01_06_pro.jpg

És képzeljétek, mindig úgy intézik, hogy legyen útközben egy hinta, meg olyan csúszósizé.

wp_20160802_19_37_34_pro_2-1.jpg

És hiszitek vagy nem, észre se vettem, de itt KINN szépen lassan eltelt körülöttem egy esztendő.

Most már ÉN adom át Anyának és Tesónak a névnapi virágot.

Egyre egyenesebben ülök azon a kis játszótéren a  hintában, ahová úgy jutunk el, hogy végigkocsikázok a sétálós utcán, szerintem már tudjátok is melyiken!

AZON A RÉGI ZIZEGŐSÖN.

Gondoljátok, vagy se, én már tudom a megfejtést, hogy mitől zizegett, mitől volt pihe-puha az a régi séta annak idején.

Az anyai szeretettől.

Az izgatott apai várakozástól.

Meg a makkosházi utcákra potyogott, jöttömet jelző, Közétek érkezésemre minden évben emlékeztető

sok-sok

MOGYORÓTÓL.

 

Kedves Mindannyian!

Köszönjük szépen minden segítségeteket.
No meg a szeretetet.
 

RegőDiaDiusMisi

 1_98.JPG

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://northface.blog.hu/api/trackback/id/tr6411738609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása